Bibliografia

     LITERATURA PRZEDMIOTU
  1. Altkorn J.,Podstawy Marketingu, Instytut Marketingu Kraków 1993
  2. Kopaliński W., Słownik wyrazów obcych i zwrotów bliskoznacznych, Wiedza Powszechna, Warszawa 1991
  3. Kotler Ph., Marketing Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i Ska, Warszawa 1994, s.400
  4. Kotler Ph,, Marketing Essential, Prientice Hall, New Jersey 1984
  5. Mruk H. Rutkowski P., Strategie produktu, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994
  6. Nowak L., Pozaekonomiczne determinanty zachowań nabywców, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 1995

ARTYKUŁY
  1. Bainbridge J., Net Service in price rething "Marketing" 23.01.97
  2. Beata J. Markiewicz R., Prawo sieci informatycznych "Rzeczpospolita" 25,26,28.03.1997
  3. Cegielski P. Uwaga, nadjeżdża metro "Specjalny dodatek do Gazety Wyborczej" 12.05.1997
  4. Chełstowski D. Janecki S. Internet wolności "Wprost" 30/1996
  5. Ćwiklak D. Jak na drożdżach "Gazeta w Wyborcza" 25.03.1997, dodatek komputerowy
  6. Deighton J. "The Future of Interactive Marketing" Harvard Business Review 11/12/1997
  7. Frederick F. Webster E. The Future of Interactive Marketing "Harvard Business Reveiw" 11/12/1996
  8. Frydrychowicz K. Bieg przez WWW "Computerworld" 15.05.1997
  9. Glapiak E. Jabczański W. Enter i na zdrowie "Gazeta Wielkopolska", 11.03.1997
  10. Hackers' Heaven "Information Strategy" XI/1996
  11. Hudson R.L.Ascarelli S., Opłaca się sprzedawać tylko firmom, "The Wall Street Journal Europe" 17.03.1997
  12. Jaślan M. W oparach przepychu "Cyber" wiosna 1997
  13. Jaślan M. WueFu i tak nic nie zastąpi "Cyber" wiosna 1997
  14. Judge P.C. Dlaczego na Madison Avenue głośno o Firefly? "Business Week", IV/1997
  15. Kulisiewicz T. Kabelkiem do banku "PCKurier" 17/1996
  16. Lester T. The know-how of knowledge "Information Strategy" XI/1996
  17. Leszczyński G., Elektroniczne marketingowanie "Marketing z Serwis"VI/1996
  18. Marczewski J. Od Internetu do Intranetu "Businessman" IV/1997
  19. Markles A. Strassel K.A., Jak Amerykanie i Europejczycy walczą z pornografią "The Wall Street Jouranal Europe - Gazeta Wyborcza" 28.04.1997
  20. May M. Are You In Danger "Information Strategy" 11/1996
  21. Miastowski S. Antoniewicz W., Internetowe telefony "PC World" II/VIII/1996
  22. Olejnik K., Wyznawcy Internetu "Wprost" 22/1996
  23. Schenker J.J., Myto na łączach "The Wall Street Journal Europe-Gazeta Wyborcza" 3.03.97
  24. Spar D. Bussgang J.J.,Ruling the Net "Harvard Business Review" VI/VII/1996
  25. S&P High Tech Index, "Financial Times - Information Technology" 5.06.1996,
  26. Sukces on-line "Marketing Serwis" 2/1997
  27. Szoszokiewicz A., Wojna kontynentów "Wprost" 6/1997
  28. Szokoło M. Czy warto korzytsać z ftp "Cyber" wiosna 1997
  29. Tatarkiweicz K., bez tytułu "Computerworld" 16.12.1996
  30. Urbański A. Wyzwanie dla projektantów "Media Polska" I/1997
  31. Wesołowska-Sanden M. Dyktatura komputera "Polityka" 10/1997
  32. Wikariak S., Elektroniczni szulerzy "Rzeczpospolita" 1.04.1997
  33. Wygański T. Itd. "Media Polska" I-V/1997
  34. Wygański T. Program tv w sieci "Media Polska" V/1997
  35. Zwierzchowski Z. Ewolucyjnie do nowej łączności "Rzeczpospolita" 16.05.1997, dodatek Nauka i Technika
  36. Zwierzychowski Z. Kto używa w pracy komputera, faksu i komórki "Rzeczpospolita" 23.05.1997, dodatek Praca-Spedjaliści-Zarządzanie
  37. Wygański T. Swojska Alta Vista "Media Polska" IV/1997
  38. Chip 7/1996, s.70

PUBLIKACJE DOSTĘPNE W INTERNECIE
  1. Cerqueiro A. Ksuge Y., Electronic payment Ykosuge@aol.com
  2. Electronic cash
  3. Electronic cash
  4. E-cash
  5. Hermes
  6. Hoffman D. Marketing in Computer-Mediated Environments
  7. HoffmanD. Novak P., New Marketing Paradigm...hoffman@colette.ogsm.vanderbilt.edu
  8. Hoffman D. Novak T. WWW 3rd Survey
  9. Hoffman D. Novak T. WWW 4th Survey
  10. Hofmokl T. Jacy jesteśmy? Trochę liczb
  11. Index polskiej prasy w Internecie
  12. Polskie szkoły w Internecie
  13. Rafa J. Internet-ależ to proste
  14. Shivnan J. Wilcox A.J. Information Pricing Strategies for the Internet
  15. dane o polskim Internecie
  16. handel w Internecie
  17. opis systemu e-cash
  18. statystyki Internetu

RAPORTY
  1. Electronic Messaging Report BIS Strategic Decisions 1994
  2. Datamonitor „Information Strategy" XI/ 1996, s.27
---

Reklama w Internecie


1)       Jerzy Altkorn (red.): Podstawy marketingu, Kraków 1998.
2)         Zbignew Bajka: Krótka historia reklamy na świecie i w Polsce. “Zeszyty prasoznawcze” 1993, nr 3-4.
3)         Christian Barker, Peter Groenne: Advertising on the World Wide Web; pg.dk/pg/advertising/reaearch.htm/, 23/03/99.
4)         Tomasz Bienias: Internet. Kraków 1998.
5)          Marta Borek: Rola Informacji w społeczeństwie skomputeryzowanym. Praca magisterska, INP, Kraków 1998.
6)           Rex Briggs, Nigel Hollis: Advertising on the Web: Is There Response Before Click-Through? „Journal of Advertising Research” 1997, nr 3-4.
7)      Vannever Bush: As We May Think;  ps.uni-sb.de/cgi/uglify/~duchier/pub/vbush/, 06/04/99.
8)        Konrad Caban: Banner dla każdego. „Internet” 1997, nr 9.
9)         Glee Harrah Cady, Pat McGregor: Internet: od podstaw do mistrzostwa.   Warszawa 1995.
10)        Patrali Chatterjee, Donna L. Hoffman, Thomas P. Novak: Commercial Scenarios for the Web: Opportunities and Challenges; jcmc.huji.ac.il/vol1/issue3/hoffman.html/, 24/03/99.
11)     Xavier Dreze, Fred Zufryden: Testing Web Site Design and Promotional Contenet. „Journal of Advertising Research” 1997, nr 3-4.
12)       Robert H. Ducoffe: Advertising Value and Advertising on the Web. „Journal of Advertising Research” 1996, nr 7/8.
13)     Adam Dyba: Po drugiej stronie przeglądarki; idm.supermedia.pl/iso/luneta/pomiar.asp, 05/06/99.
14)      John Eighmey: Profiling User Responses to Commercial Web Sites. „Journal of Advertising Research” 1997, nr 5-6.
15)     Kristi Essick: Online Ad Spending to Hit $15 in five years; thestandard.net/articles/article_display/0,1449,1433,00.html/, 02/03/99.
16)      Thomas Franke: WWW – prosto i przystępnie. Warszawa 1997.
17)        T. Goban-Klas: Komunikowanie masowe. Kraków 1978.
18)         Jan Goślicki: Sztuka reklamy. Kraków 1994.
19)         GVU: GVU`s User Survey; gvu.gatech.edu/, 19/04/99.
20)           Jacek Kall: Reklama. Warszawa 1998.
21)         Jacek Konikowski: ABC marketingu on-line. „Internet” 1998, nr 1.
22)     Paweł Kożuchowski: Strategiczne rozmieszczanie odnośników. „Internet” 1997, nr 6.
23)        Marek Kuchciak: Geneza i rozwój Internetu; ccs.pl/~mkc/internet/genrozw.html/, 02/03/99.
24)        Mariusz Kuziak: Internet - medium reklamowe. “Marketing w praktyce” 1998, nr 6.
25)           Mariusz Kuziak: Magiczna różdżka WWW. “Marketing w praktyce” 1999,     nr 1.
26)           Mariusz Kuziak: Niedoceniany potencjał reklamy WWW. “Marketing w praktyce” 1998, nr 3.
27)        Mariusz Kuziak: Wykorzystanie Internetu w firmach. “Marketing w praktyce” 1998, nr 4.
28)           Bogusław Kwarciak: Co trzeba wiedzieć o reklamie. Kraków 1997.
29)     Bogusław Kwarciak: Reklama bez początku i końca. "Businessman" 1998,      nr 4.
30)      Bogusław Kwarciak: Sto impaktów na minutę. “Impact” 1998, nr 2.
31)      John R. Levine, Carol Baroudi, Margaret Levine Young: Internet dla opornych. Warszawa 1997.
32)       Lynda M. Maddox, Darshan Mehta: The Role and Effect of Web Addresses in Advertising. “Journal of Advertising Research” 1997, nr 3/4.
33)     Mariusz Majewski: Interaktywność - klucz do sukcesu w sieci Internet; kki.net.pl/internet/artykuly/interakt.htm/, 23/06/99.
34)      Mariusz Majewski: Internet - nowe podejście do marketingu; kki.net.pl/internet/artykuly/internet.htm/, 23/06/99.
35)       Mariusz Majewski: Promocja uzupełniająca - narzędzia stosowane w Internecie; kki.net.pl/internet/artykuly/promuzup.htm/, 23/06/99.
36)      Mariusz Majewski: Reklama w sieci Internet - modele cenowe; kki.net.pl/internet/artykuly/modele.htm/, 23/06/99.
37)        Mariusz Majewski: Sponsoring - skuteczna forma promocji w Internecie; kki.net.pl/internet/artykuly/sponsor.htm/, 23/06/99.
38)        Mbinteractive: 1997 IAB Online Advertising Effectiveness Study; mbinteractive.com/site/iab/study.html/, 13/03/99.
39)     Merrill Morris, Christian Ogan: The Internet as Mass Medium. „Journal of Communication” 1996, 46(1).
40)     M. Mrozowski: Między manipulacją a poznaniem. Warszawa 1991.
41)     Zbigniew Nęcki, Jerzy Mikułowski-Pomorski: Komunikowanie skuteczne? Kraków 1983.
42)     Iga Niewiadomska: Pierwsze koty za płoty. „WWW” 1997, nr 11.
43)     Leszek Nowak: Kilka wskazówek dla małych firm, które boją się Internetu. „Internet” 1997, nr 4.
44)        Leszek Nowak: Twoja sieciowa wizytówka. „Internet” 1997, nr 4.
45)        Leszek Nowak: Webvertising, czyli reklama w WWW. „Internet” 1997, nr 4.
46)       NUA; nua.ie/surveys/how_many_online/index.html/, 02/03/99.
47)         Walery Pisarek: Czego chcecie od reklamy? W: „Sztuka reklamy”.     Warszawa 1994.
48)        Zbigniew Ruszczyk: Internet w biznesie. Gdańsk 1997.
49)        Jim Stern: What Makes People Click: Advertising on the Web.        Que®Corporation, 1997.
50)         Margrethe Dal Thomsen: Advertising on the Internet; pg.dk/pg/advertising/thomsen.htm/, 06/04/99.
51)          Roderick White: Reklama, czyli co to jest i jak się ją robi”. Warszawa 1993.
52)         Robbin Zeff, Brad Aronson: Advertising on the Internet. John Wiley & Sons,  Inc. 1997.
53)     Jarosław Zieliński: Krótka historia polskiego Internetu; winter.pl/krotka/,  02/03/99.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moderujemy komentarze