- Altkorn J.,Podstawy Marketingu, Instytut Marketingu Kraków 1993
- Kopaliński W., Słownik wyrazów obcych i zwrotów bliskoznacznych, Wiedza Powszechna, Warszawa 1991
- Kotler Ph., Marketing Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i Ska, Warszawa 1994, s.400
- Kotler Ph,, Marketing Essential, Prientice
Hall, New Jersey 1984
- Mruk H. Rutkowski P., Strategie produktu, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994
- Nowak L., Pozaekonomiczne determinanty zachowań nabywców, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 1995
ARTYKUŁY
- Bainbridge J., Net Service in price
rething "Marketing" 23.01.97
- Beata J. Markiewicz R., Prawo sieci informatycznych "Rzeczpospolita" 25,26,28.03.1997
- Cegielski P. Uwaga, nadjeżdża metro "Specjalny dodatek do Gazety Wyborczej" 12.05.1997
- Chełstowski D. Janecki S. Internet wolności "Wprost" 30/1996
- Ćwiklak D. Jak na drożdżach "Gazeta w Wyborcza" 25.03.1997, dodatek komputerowy
- Deighton J. "The Future of
Interactive Marketing" Harvard Business Review 11/12/1997
- Frederick F. Webster E. The Future of
Interactive Marketing "Harvard Business Reveiw" 11/12/1996
- Frydrychowicz K. Bieg przez WWW "Computerworld" 15.05.1997
- Glapiak E. Jabczański W. Enter i na zdrowie "Gazeta Wielkopolska", 11.03.1997
- Hackers' Heaven "Information
Strategy" XI/1996
- Hudson R.L.Ascarelli S., Opłaca się sprzedawać tylko firmom, "The Wall Street Journal Europe" 17.03.1997
- Jaślan M. W oparach przepychu "Cyber" wiosna 1997
- Jaślan M. WueFu i tak nic nie zastąpi "Cyber" wiosna 1997
- Judge P.C. Dlaczego na
Madison Avenue głośno o Firefly? "Business Week", IV/1997
- Kulisiewicz T. Kabelkiem do banku "PCKurier" 17/1996
- Lester T. The know-how of knowledge
"Information Strategy" XI/1996
- Leszczyński G., Elektroniczne marketingowanie "Marketing z Serwis"VI/1996
- Marczewski J. Od Internetu do Intranetu "Businessman" IV/1997
- Markles A. Strassel K.A., Jak Amerykanie i Europejczycy walczą z pornografią "The Wall Street Jouranal Europe - Gazeta Wyborcza" 28.04.1997
- May M. Are You In Danger "Information
Strategy" 11/1996
- Miastowski S. Antoniewicz W., Internetowe telefony "PC World" II/VIII/1996
- Olejnik K., Wyznawcy Internetu "Wprost" 22/1996
- Schenker J.J., Myto na łączach "The
Wall Street Journal Europe-Gazeta Wyborcza" 3.03.97
- Spar D. Bussgang J.J.,Ruling the Net
"Harvard Business Review" VI/VII/1996
- S&P High Tech Index, "Financial
Times - Information Technology" 5.06.1996,
- Sukces on-line "Marketing
Serwis" 2/1997
- Szoszokiewicz A., Wojna kontynentów "Wprost" 6/1997
- Szokoło M. Czy warto korzytsać z ftp "Cyber" wiosna 1997
- Tatarkiweicz K., bez tytułu "Computerworld" 16.12.1996
- Urbański A. Wyzwanie dla projektantów "Media Polska" I/1997
- Wesołowska-Sanden M. Dyktatura komputera "Polityka" 10/1997
- Wikariak S., Elektroniczni szulerzy "Rzeczpospolita" 1.04.1997
- Wygański T. Itd. "Media Polska" I-V/1997
- Wygański T. Program tv w sieci "Media Polska" V/1997
- Zwierzchowski Z. Ewolucyjnie do nowej łączności "Rzeczpospolita" 16.05.1997, dodatek Nauka i Technika
- Zwierzychowski Z. Kto używa w pracy komputera, faksu i komórki "Rzeczpospolita" 23.05.1997, dodatek Praca-Spedjaliści-Zarządzanie
- Wygański T. Swojska Alta Vista "Media Polska" IV/1997
- Chip 7/1996, s.70
PUBLIKACJE DOSTĘPNE W INTERNECIE
- Cerqueiro A. Ksuge Y., Electronic payment Ykosuge@aol.com
- Electronic cash
- Electronic cash
- E-cash
- Hermes
- Hoffman D. Marketing in Computer-Mediated Environments
- HoffmanD. Novak P., New Marketing Paradigm...hoffman@colette.ogsm.vanderbilt.edu
- Hoffman D. Novak T. WWW 3rd Survey
- Hoffman D. Novak T. WWW 4th Survey
- Hofmokl T. Jacy jesteśmy? Trochę liczb
- Index polskiej prasy w Internecie
- Polskie szkoły w Internecie
- Rafa J. Internet-ależ to proste
- Shivnan
J. Wilcox A.J. Information Pricing Strategies for the Internet
- dane o polskim Internecie
- handel w Internecie
- opis systemu e-cash
- statystyki Internetu
RAPORTY
- Electronic Messaging Report BIS Strategic
Decisions 1994
- Datamonitor „Information Strategy" XI/ 1996, s.27
---
Reklama w Internecie
1) Jerzy Altkorn (red.): Podstawy marketingu,
Kraków 1998.
2) Zbignew Bajka: Krótka historia reklamy na świecie i w
Polsce. “Zeszyty prasoznawcze” 1993, nr 3-4.
3) Christian
Barker, Peter Groenne: Advertising on the World Wide Web; pg.dk/pg/advertising/reaearch.htm/, 23/03/99.
4) Tomasz Bienias: Internet. Kraków 1998.
5) Marta Borek: Rola Informacji w społeczeństwie
skomputeryzowanym. Praca magisterska, INP, Kraków 1998.
6) Rex
Briggs, Nigel Hollis: Advertising on the Web: Is There Response Before
Click-Through? „Journal of Advertising Research” 1997, nr 3-4.
7) Vannever
Bush: As We May Think; ps.uni-sb.de/cgi/uglify/~duchier/pub/vbush/, 06/04/99.
8) Konrad Caban: Banner dla każdego. „Internet” 1997, nr
9.
9) Glee Harrah Cady, Pat McGregor: Internet: od
podstaw do mistrzostwa. Warszawa 1995.
10) Patrali
Chatterjee, Donna L. Hoffman, Thomas P. Novak: Commercial Scenarios for the
Web: Opportunities and Challenges; jcmc.huji.ac.il/vol1/issue3/hoffman.html/, 24/03/99.
11) Xavier
Dreze, Fred Zufryden: Testing Web Site Design and Promotional Contenet.
„Journal of Advertising Research” 1997, nr 3-4.
12) Robert
H. Ducoffe: Advertising Value and Advertising on the Web. „Journal of
Advertising Research” 1996, nr 7/8.
13) Adam Dyba: Po drugiej stronie przeglądarki; idm.supermedia.pl/iso/luneta/pomiar.asp,
05/06/99.
14) John
Eighmey: Profiling User Responses to Commercial Web Sites. „Journal of
Advertising Research” 1997, nr 5-6.
15) Kristi
Essick: Online Ad Spending to Hit $15 in five years; thestandard.net/articles/article_display/0,1449,1433,00.html/,
02/03/99.
16) Thomas Franke: WWW – prosto i przystępnie. Warszawa
1997.
17) T. Goban-Klas: Komunikowanie masowe. Kraków 1978.
18) Jan Goślicki: Sztuka reklamy. Kraków 1994.
19) GVU:
GVU`s User Survey; gvu.gatech.edu/, 19/04/99.
20) Jacek Kall: Reklama. Warszawa 1998.
21) Jacek Konikowski: ABC marketingu on-line. „Internet”
1998, nr 1.
22) Paweł Kożuchowski: Strategiczne rozmieszczanie
odnośników. „Internet” 1997, nr 6.
23) Marek Kuchciak: Geneza i rozwój Internetu; ccs.pl/~mkc/internet/genrozw.html/, 02/03/99.
24) Mariusz Kuziak: Internet - medium reklamowe. “Marketing
w praktyce” 1998, nr 6.
25) Mariusz Kuziak: Magiczna różdżka WWW. “Marketing w
praktyce” 1999, nr 1.
26) Mariusz Kuziak: Niedoceniany potencjał reklamy WWW.
“Marketing w praktyce” 1998, nr 3.
27) Mariusz Kuziak: Wykorzystanie Internetu w firmach.
“Marketing w praktyce” 1998, nr 4.
28) Bogusław Kwarciak: Co trzeba wiedzieć o reklamie. Kraków
1997.
29) Bogusław Kwarciak: Reklama bez początku i końca.
"Businessman" 1998, nr 4.
30) Bogusław Kwarciak: Sto impaktów na minutę. “Impact” 1998, nr 2.
31) John
R. Levine, Carol Baroudi, Margaret Levine Young: Internet dla opornych.
Warszawa 1997.
32) Lynda
M. Maddox, Darshan Mehta: The Role and Effect of Web Addresses in Advertising.
“Journal of Advertising Research” 1997, nr 3/4.
33) Mariusz Majewski: Interaktywność - klucz do sukcesu w
sieci Internet; kki.net.pl/internet/artykuly/interakt.htm/, 23/06/99.
34) Mariusz Majewski: Internet - nowe podejście do
marketingu; kki.net.pl/internet/artykuly/internet.htm/, 23/06/99.
35) Mariusz Majewski: Promocja uzupełniająca - narzędzia
stosowane w Internecie; kki.net.pl/internet/artykuly/promuzup.htm/,
23/06/99.
36) Mariusz Majewski: Reklama w sieci Internet - modele
cenowe; kki.net.pl/internet/artykuly/modele.htm/, 23/06/99.
37) Mariusz Majewski: Sponsoring - skuteczna forma promocji
w Internecie; kki.net.pl/internet/artykuly/sponsor.htm/, 23/06/99.
38) Mbinteractive:
1997 IAB Online Advertising Effectiveness Study; mbinteractive.com/site/iab/study.html/, 13/03/99.
39) Merrill
Morris, Christian Ogan: The Internet as Mass Medium. „Journal of Communication”
1996, 46(1).
40) M. Mrozowski: Między manipulacją a poznaniem. Warszawa
1991.
41) Zbigniew Nęcki, Jerzy Mikułowski-Pomorski:
Komunikowanie skuteczne? Kraków 1983.
42) Iga Niewiadomska: Pierwsze koty za płoty. „WWW” 1997,
nr 11.
43) Leszek Nowak: Kilka wskazówek dla małych firm, które
boją się Internetu. „Internet” 1997, nr 4.
44) Leszek Nowak: Twoja sieciowa wizytówka. „Internet”
1997, nr 4.
45) Leszek Nowak: Webvertising, czyli reklama w WWW.
„Internet” 1997, nr 4.
46) NUA; nua.ie/surveys/how_many_online/index.html/, 02/03/99.
47) Walery Pisarek: Czego chcecie od reklamy? W: „Sztuka
reklamy”. Warszawa 1994.
48) Zbigniew Ruszczyk: Internet w biznesie. Gdańsk 1997.
49) Jim
Stern: What Makes People Click: Advertising on the Web. Que®Corporation, 1997.
50) Margrethe
Dal Thomsen: Advertising on the Internet; pg.dk/pg/advertising/thomsen.htm/,
06/04/99.
51) Roderick White: Reklama, czyli co to jest i jak
się ją robi”. Warszawa 1993.
52) Robbin
Zeff, Brad Aronson: Advertising on the Internet. John Wiley & Sons, Inc. 1997.
53) Jarosław Zieliński: Krótka historia polskiego
Internetu; winter.pl/krotka/,
02/03/99.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Moderujemy komentarze