Prezentujemy najlepsze prace dyplomowe (magisterskie, licencjackie) poruszające tematykę reklamy. Reklama w pracach.
piątek, 20 lipca 2012
Prawo jedynego rozwiązania
Niektórzy sądzą, że jest wiele strategii do wyboru
i każda z nich może przynieść sukces, o ile w realizację wybranego programu
włoży się dość wysiłku. Nieprawda. „Staranie się” nie jest w marketingu
podstawą sukcesu. W marketingu jak na wojnie – jedno, najmniej przez
przeciwnika spodziewane uderzenie może przynieść znaczący sukces. Na rynek
samochodowy zdominowany przez modele średniej klasy można było wejść, jak się
okazało „przez obejście” zasadniczego kierunku – małymi samochodami (Japończycy
– Toyota, Datsun, Honda) lub super luksusowymi (Niemcy – Mercedes, BMW). Próba
innego rozwiązania, poprzez frontalny atak na pewno nie przyniosłaby sukcesu.
Trudno jest znaleźć to jedyne, właściwe rozwiązanie, koncepcję czy pomysł. Na
tym polega jednak praca menadżerów, muszą wiedzieć co jest w danej sytuacji
skuteczne.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Moderujemy komentarze