Prezentujemy najlepsze prace dyplomowe (magisterskie, licencjackie) poruszające tematykę reklamy. Reklama w pracach.
środa, 18 lipca 2012
Prawo właściwości
Bardzo często firma chce naśladować to, co robi
firma przodująca w danej dziedzinie. Nie jest i nigdy takie postępowanie nie
będzie skuteczne, trzeba szukać czegoś odmiennego (prawo przeciwieństw).
Oczywiście najlepiej jest przejąć na własność najważniejszą właściwość, nie
zawsze jednak jest to możliwe, a nawet czasem dochodzi do tego, że pewna
„nasza” właściwość zostanie przejęta przez konkurencję. Wówczas czasem należy
przyjąć inną, czasem skromniejszą właściwość i przez to starać się o odbudowę swojej
pozycji. Nie trzeba upierać się np. przy właściwości „wielki” (wielki komputer,
wielki samochód itp.), właściwość „mały” może też przynieść sukces, kto wie czy
nie większy.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Moderujemy komentarze