Prezentujemy najlepsze prace dyplomowe (magisterskie, licencjackie) poruszające tematykę reklamy. Reklama w pracach.
poniedziałek, 16 lipca 2012
Prawo rozszerzenia asortymentu
W dowolnej kategorii palmę pierwszeństwa dzierży ta
firma, która nie rozszerzyła asortymentu. Jeżeli firma zamiast koncentrować się
na jednym, bardzo opłacalnym wyrobie, zechce rozszerzyć asortyment, w dodatku
pod tą „dobrą”, przynoszącą dochody nazwą, niewątpliwie popadnie w kłopoty.
Wiadomo, powodzenie prowokuje do takiego postępowania, ale trzeba pomyśleć –
czy lepiej być silnym w jednym miejscu czy słabym wszędzie. Trzeba
skoncentrować działania na tym, by zająć trwałą pozycję w umyśle potencjalnego
nabywcy, a w tym umyśle nie ma miejsca na skojarzenie firmy ze wszystkim.
Wylansowanie nowej marki jest możliwe tylko w dwóch przypadkach – albo jest to
pierwsza w nowej kategorii (prawo pierwszeństwa), albo też jest w opozycji
wobec przywódcy (prawo przeciwieństwa).
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Moderujemy komentarze