Prezentujemy najlepsze prace dyplomowe (magisterskie, licencjackie) poruszające tematykę reklamy. Reklama w pracach.
czwartek, 19 lipca 2012
Prawo szczerości
Konsument, który
wielokrotnie „sparzył” się na reklamie, wszelkie pozytywne stwierdzenia
producenta na temat wytwarzanego przez niego towaru traktuje co najmniej jako
wątpliwe. A ponadto takie stwierdzenie trzeba udowodnić. O wiele prostsza jest
sytuacja przy stwierdzeniach negatywnych. Nie trzeba nic udowadniać. A poza tym
taka otwartość rozbraja. Ponadto negatywne stwierdzenia budzą często pozytywne
skojarzenia. „Producent przyznaje, że jego produkt jest drogi – musi być więc
bardzo dobry, jeśli tyle za niego płacą”. „Przyznaje, że nie jest najlepszy – a
więc na pewno musi się starać, żeby dogonić tych lepszych”. „Mówią, że ich
samochód jest brzydki – to najmniejsza wada, a zresztą mnie się podoba”.
Szczerość popłaca, ale oczywiście nie należy z tym przesadzać. Wadę produktu
pokazuje się przecież nie po to aby zniechęcić potencjalnego klienta, ale
wskazanie korzyści, że wady wadami, ale mimo to coś.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Moderujemy komentarze